piątek, 10 sierpnia 2012

013

Podczas ostatnich zakupów trafiłam do sklepu Pimkie, którego wcześniej nie znałam. Zainteresowałam mnie wystawa, na której królowały koronki (koronkowa ramoneska, koronkowe koszulki).  Zaciekawiona skusiłam się wejść. Znalazłam tam wiele ciekawych rzeczy, jednak nie mogłam kupić wszystkiego, więc zdecydowałam się na czarną bluzkę, którą poszukiwałam od jakiegoś czasu oraz czarne klasyczne szpilki. Chodziłam już od paru godzin i moje stopy były zmęczone, a wchodząc w te szpilki nie odczułam bólu, czy jakiś innych czynników zniechęcających mnie do ich kupna. Polecam Wam zajrzeć do tego sklepu. Może coś dla siebie znajdziecie. 

56 komentarzy:

  1. Idealne te szpilki! *.*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna bluzeczka i piekne szpilki <3 coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne perełki:)


    zapraszam do siebie /KONKURS do H&M 50PLN/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpileczki.... klasyka........ zawsze must have ...... a jak do tego wygodne.... to już w ogóle bez komentarza :D Śliczny topik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka jest śliczna, uwielbiam koronkę :) szkoda, że u mnie nie ma tego sklepu :(

    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Pimkie, mają tam świetne rzeczy :)
    Łał, boska bluzka! No i te szpilki *_*

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna ta bluzeczka mimo, że za koronką nie przepadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham koronke, a takie klasyczne szpilki zawsze do wszystkiego się przydadzą !

    OdpowiedzUsuń
  9. też się muszę zaopatrzyć w zwykłe, czarne szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokaż jakiś outfit z tą koronką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog :* obserwuje i zapraszam do mnie bedzie mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam koronkowej ramoneski, na pewno odwiedzę Pimkie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. koronkowe cudo z pierwszego zdjęcia jak najbardziej na tak < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. koronkową ramoneskę chętnie zobaczyłabym w swojej szafie. a top jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty i cudowna bluzka. ♥

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. no niestety sama nie pamietam skad jest ta torebka:P
    te szpilki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Pimkie - kupiłam tam już sporo rzeczy i również polecam, bo jestem zadowolona :) Ciekawa bluzka. Butki też całkiem fajne, wygodne są?

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie również jest nowy post + konkurs - będzie mi bardzo miło jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mój Boże, jaka cudowna bluzka! zakochałam się :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna bluzka, najbardziej podoba mi sie ta w panterke z poprzedniego postu :)
    pozdrawiam, xoxo

    http://le-yvette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. troche mam wrażenie, ze jest za pusto.. miałam kiedyś nawalone po bokach, a teraz wszystko zmieniłam i nie umiem się przyzwyczaić. dziękuje za miły komentarz i zapraszam ponownie ;) M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko co koronkowe po prostu kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudenko <3

    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-malvare.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzeczka cudowna, mam spodnie z tego sklepu i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, koszulka jest prześliczna. Co do Pimkie, mam stamtąd jedne płaskie sandały, w których chodzę już chyba trzeci sezon i dalej prezentują się doskonale! A zazwyczaj staram się kupować buty tylko w sklepach typowo obuwniczych. Do tego są naprawdę bardzo wygodne!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne szpilki, nie dziwię się, że je kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne nabytki, bluzka jest boska :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarne czółenka -bardzo ładne! Trzeba mieć takie w swojej szafie!

    Zajrzyj do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog ! zapraszam do siebie :)
    http://karolina-zamaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja zdecydowanie potrzebuję czarnych, klasycznych szpilek:) może tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem zauroczona tą bluzką !

    OdpowiedzUsuń
  31. bluzka jest prze-pięk-na!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Pimkie, niestety nie ma go w moim mieście... Świetna koszulka : )

    OdpowiedzUsuń